Monday, October 18, 2010

SELAMAT DATANG

Selamat datang ke Perdana Resort PCB Beach, Kota Bharu.

Jika anda pernah menginap di Chalet, menikmati makanan di Restoran Senangin atau menggunakan kemudahan seperti Dewan dan aktiviti sukan, sila beri maklumbalas bagi membolehkan kami meningkatkan mutu perkhidmatan dan kemudahan yang disediakan.

Kerjasama dari anda amat kami alu-alukan. Terima kasih.

30 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih di atas komen anda. Pihak kami akan meningkatkan lagi mutu servis dan produk bagi memenuh permintaan ramai.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum...Saya ingin bertanya sama ada di perdana resort ada apa2 kerja kosong atau tidak kerana saya sedang mencari pekerjaan pada masa sekarang...dan saya adalah lepasan diploma..terima kasih...

    ReplyDelete
  4. W/salam.. Cik Auni boleh hubungi pihak kami bagi mendapatkan maklumat pekerjaan di talian 09-7744000 atau 019-9123440 sambungan kepada Jabatan Sumber Manusia.

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum....saya bercadang untuk bercuti di perdana resort bersama-sama keluarga...pakej bilik manakah yang sesuai utk 3 keluarga

    ReplyDelete
  6. Perdana Resort Snd BhdDecember 1, 2010 at 9:27 AM

    W/salam... terima ksih kerana memilih perdana resort sebagai destinasi percutian anda sekeluarga... pakej bilik yang sesuai untuk keluarga adalah bilik deluxe dengan harga RM159 dgn b'fast dan RM139 tanpa b'fast atau bilik superior dengan harga RM149 dgn b'fast dan RM129 tanpa b'fast...

    ReplyDelete
  7. Salam. Nak tanya, bilik apakah yang sesuai utk keluarga saya? 7 dewasa. Berapakah kadarnya utk 1 malam? Bercadang nak bercuti awal februari 2011 nanti. Terima kasih.

    ReplyDelete
  8. W/salam... Terima kasih kerana memilih Perdana Resort. Saya mencadangkan encik mengambil 2 bilik, sama ada bilik Superior atau bilik Deluxe.
    Untuk bilik Deluxe :
    RM 149 (Dengan 2 Sarapan Pagi)
    RM 119 (Tanpa Sarapan Pagi)
    Untuk bilik Superior:
    RM 139 (Dengan 2 sarapan Pagi)
    RM 109 (Tanpa Sarapan Pagi)
    Pihak Pengurusan Perdana Resort juga telah menetapkan maksima 4 orang sahaja untuk 1 bilik.

    ReplyDelete
  9. salam,

    Kami bagi pihak pengurusan Perdana Resort ingin memohon maaf atas segala kekurangan yang terdapat atau berlaku di Perdana Resort.
    Untuk pengetahuan pihak Tuan, Perdana Resort kini dalam proses pembaik pulihan dan Insyaallah semua kekurangan dan kelemahan kami akan diatasi secepat yang mungkin. Disini saya ingin meminta maklumat peribadi pihak Tuan untuk rujukan pihak kami di masa akan datang. Tuan boleh email maklumat Tuan ke email kami di sales@perdanaresort.com.my...Terima kasih atas segala keprihatinan Pihak Tuan..

    ReplyDelete
  10. Salam,
    if sy ingin mengadakan BBQ night di Perdana resort.apakah pakej yg ditawarkan?berapakah harganya?

    ReplyDelete
  11. wslm..

    Kami ada menawarkan pakej yang amat berpatutan untuk pakej BBQ.. harga serendah RM30 untuk seorang dan minimum untuk 30 orang peserta.. Untuk maklumat lanjut, Tuan boleh menghubungi hotline kami di 097744000 dan menyambung terus ke bahagian pemasaran untuk pertanyaan tentang pakej yang ditawarkan.. Terima kasih.

    ReplyDelete
  12. student..

    salm
    saya ingin bertanya adakah perdana resort menerima student yg ingin buat practical (latihan industri?
    bahagian culinary art..

    ReplyDelete
  13. salam..
    sya dan rakan2 pelajar yang lain memilih untuk mengadakan BBQ di Perdana Resort dan ingin menginap satu malam di sana..bilik yang dipilih ialah jenis STANDARD ROOM..berapa harga yang perlu diperuntukkan kepada kami?

    ReplyDelete
  14. wslm..
    Untuk makluman, Perdana Resort menerima pelajar-pelajar yang berminat untuk membuat latihan industri disini dan kami amat mengalu-alukan kedatangan anda. sebarang pertanyaan berkaitan tentang latihan industri ini, boleh terus menghubungi talian 09-7744000 dan sambungan terus ke bahagian sumber manusia. Anda juga boleh menghantar resume menerusi email kami atau fax ke 09-7744980. Terima Kasih.

    ReplyDelete
  15. Kami menawarkan pakej BBQ serendah RM30 untuk seorang dan minimum untuk 30 orang. Dan harga bilik standard serendah RM 99 untuk satu malam.. Anda boleh terus menghubungi talian kami untuk pertanyaan lanjut berkenaan majlis yang akan dibuat.Terima Kasih.

    ReplyDelete
  16. salam..saya ingin menginap di perdana resort pada 30/4/2011 sehingga 1/5/2011. nak tanya,perlu bwat reservation dulu ke?

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum..

    Saya nak tanya, saya ingin menginap di perdana resort pada 5 Jun hingga 7 Jun 2011?ada kekosongan lagi ke dan bagaimana harganya?

    ReplyDelete
  18. May I know who the owner is for this resort ?

    ReplyDelete
  19. perdana resort antara yg terbesar di kelantan. lokasi yg menarik dan sesuai untuk warga kota dan international tourist...mereka dtg ke kelantan untuk melihat kelantan yg sebenar...unik dari makanan dan senibina. warna atap chalet yang biru dan pink tidak menggambarkan kelantan yg 'rustic'. warna tu nampak murah. lebih elok kalau guna warna natural, batu bata atau coklat...hiasan cadar dan dalaman bilik juga perlu diubah kepada klasik dan 'bersih'. lebih menarik cadar putih dgn runner batik. semoga kelantan terus maju...

    ReplyDelete
  20. Assalamualikum . em , kalau buat BBQ kat Perdana Resort , ayam tu disediakan oleh pihak Perdana Resort ataupun kita sendiri yang sediakannya ?

    ReplyDelete
  21. sebarang mknn luar tidak dibenarkan masuk.. untuk BBQ kami telah sediakan list raw item untuk dipilih... sila telefon, 09-7744000 untuk pertanyaan.. trima kasih...

    ReplyDelete
  22. salam,,saya bercadang untuk menyewa dewan di perdana resort untuk majlis resepsi...adakah pihak perdana resort ade menawarkan pakej untuk special occasion seperti ini?saya perlukan info yang lebih lanjut tentang ini..

    ReplyDelete
  23. assalamualaikum...
    saya stdent bisnes.. nk tnya pihak resort ambik x stdent untuk prctikal??
    dan mcm mna sya nk apply?
    trima kasih

    ReplyDelete
  24. SALAM,Saya nak sewa 1 bilik sekali dengan swiming pool.. sbb nk bercuti dgn kwn2 yg dri luar kota..!! berapa harga untuk 1bilik yang skli dgn swimming pool

    ReplyDelete
  25. salam..harga utk family skarang brape?
    stu bilik brape org?thanks..

    ReplyDelete
  26. slm sy nk tnye pakej utk 4 family brape skli ngn breakfast

    ReplyDelete
  27. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  28. Assalamualaikum , sy ingin mengadakan prog di tempat anda. Bulehkah saya ingin mengetahui harga dewan dan penginapan untuk 60 org peserta .Pada tarikh 24-26/12/15

    ReplyDelete
  29. salam saya nak tahu adakah PCB resort boleh menaja sesuatu program ataupun aktiviti berkaitan pelajar contohnya program bakti siswa pelajar dengan masyarakat setempat

    ReplyDelete
  30. salam,maaf..tumpang tanya brp harga sewa dewan kat resort ni...?

    ReplyDelete